ستون

اخبار، انتقاد، سیاسی، ادبیات، شعر و داستان، خاطرات و دلتنگیها

ستون

اخبار، انتقاد، سیاسی، ادبیات، شعر و داستان، خاطرات و دلتنگیها

مشخصات بلاگ
دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

اول: نقل است که در دوران مبارزات مشروطه، زمانی که تبریز در محاصره بود، ستارخان به چشم دید که خانمی به دلیل نبود نان و آذوقه، مقداری خاک را به فرزندش خوراند تا گرسنه نماند.
زن تبریزی برای اینکه ستارخان، فرمانده نیروهای مبارز احساس شرمندگی نکند، خطاب به سردار گفت: خاک می‌خوریم، اما خاک نمی‌دهیم.

دوم: با تسخیر لانه جاسوسی به دست دانشجویان، امریکا اعلام قطع رابطه با ایران و محاصره ی اقتصادی کرد. پیش‌فرضش این بود که ج‌.ا فلج خواهد شد.
امریکا ایران را تحریم کرد و منتظر اظهار ندامت از سوی ایران بود. اما امام خمینی فرمود: روزه می‌گیریم، ولی ابراز عجز نمی‌کنیم.

سوم: یقیناً این جمله را از شهید رجایی شنیده‌اید که در واکنش به تحریم‌های امریکا گفت: اگر آمریکا و هم‌فکرانش به ما بگویند سازش کنید تا گندم به شما بدهیم، ما یک نان را ۳۶ میلیون نفری خواهیم خورد، اما زیر بار این ذلت نخواهیم رفت.

چهارم: دو روز است که از شهادت حاج قاسم به دست تروریست‌های امریکایی می‌گذرد. ایران سراسر پر شده است از بغض و کینه به امریکا و خواسته مردم فقط یک چیز است: انتقام سخت.
مردم به دنبال خون‌خواهی سردار هستند تا دنیا فکر نکند امریکا بدون پرداخت هزینه‌اش، می‌تواند نماد غرور یک ملت را ترور کند. مردم، فارغ از هر تفکر و سلیقه‌ای، به دنبال دفاع از شرافت و حیثیت کشورشان هستند.

پنجم: همزمان، غرب‌زده های غریبه با شرافت و غیرت هم، بجای همصدایی با ملت زخم‌ خورده، منفعلانه نسخه کوتاه آمدن در برابر امریکا را تجویز می‌کنند.
تاجزاده، خاتمی، پروانه سلحشوری، حجاریان، رمضان‌زاده، اصغرزاده و دیگر شرکایشان، بیانیه «نه به خونخواهی» امضا و صادر می‌کنند.
بهزاد نبوی عملاً می‌گوید از امریکا، به‌خاطر قدرت نظامی‌اش می‌ترسد و نباید با امریکا وارد جنگ شد.
بی‌مقدار نماینده اصلاح‌طلب مجلس نیز در مصاحبه‌ای خفت‌بار می‌گوید ایران باید با امریکا کنار بیاید و مذاکره کند. چرا که در جنگ احتمالی ایران بازنده خواهد بود.

ششم: از ۱۳ دی ۱۳۹۸ به بعد، ما با امریکا نه دشمنی، که پدر کشتگی داریم. تا انتقام سخت حاج قاسم را از امریکا نگیریم، آرام نخواهیم نشست. فرزندانمان را برای انتقام سخت از امریکا تربیت خواهیم کرد. مادران در گوش نوزادان خود، پدرکشتگیِ با امریکا را نجوا خواهند کرد.

حتی اگر مجبور باشیم به‌خاطر این پدرکشتگی، طبق فرموده امام، کل روزها، ماه‌ها و حتی سال‌های منتهی به انتقام را، روزه بگیریم.

هر روزمان را با فکر انتقام از امریکایی‌ها به شب خواهیم رساند و صبح را با فکر انتقام و قصاص قاتلان سردارمان آغاز خواهیم کرد؛ حتی اگر مجبور شویم به‌خاطر فکر انتقام، یک نان را ۸۵ میلیون نفری بخوریم.

هفتم: از ۱۳ دی ۱۳۹۸ به بعد، نه با آمریکا که با بزدل‌هایی که حاضرند خون حاج قاسم را به پای بی وجودی‌شان پایمال کنند، پدر کشتگی خواهیم داشت.

از ۱۳ دی ۱۳۹۸ به بعد، ما با همه آن‌هایی که دم از مذاکره با قاتلین حاج قاسم بزنند، پدرکشتگی خواهیم داشت.


فریاد علی عوض خواه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی