ستون

اخبار، انتقاد، سیاسی، ادبیات، شعر و داستان، خاطرات و دلتنگیها

ستون

اخبار، انتقاد، سیاسی، ادبیات، شعر و داستان، خاطرات و دلتنگیها

مشخصات بلاگ
دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

شباهت خواهرزاده نیکول کیدمن به او

شنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۹، ۰۴:۰۱ ب.ظ

خواهرزاده نیکول کیدمن اکنون دقیقاً مانند او به نظر می رسد شاید بدانید که نیکول کیدمن ستاره سریال The Undoing2020 (فروپاشی) مادر چهار فرزند است - ایزابلا (28) و کانر (26) از تام کروز شوهر سابقش و ساندی (12) و فیث (10) از همسر فعلیش کیت اوربان دارد. اما آیا می دانستید او همچنین دارای چندتا خواهر زاده است؟ و بزرگترین خواهرزاده نیکول کیدمن ، لوسیا هاولی ، در یک عکس اخیر که توسط مادرش ، خواهر نیکول ، آنتونیا کیدمن منتشر شده ، یک شباهت بسیار زیاد با این بازیگر دارد. برای دیدن اینکه چقدر شباهت خانوادگی قوی است ، نیاز به دین با دقت عکس نیست.

جالب اینجاست که خود نیکول کیدمن قد بلند و از دو شوهر سابق و فعلی نیز بلندتر است، اما خواهر زاده اش از وی نیز قد بلندتر و همچنین زیباست. شاید به زودی توجه تهیه کنندگان و فیلمسازان هالیوودی را جلب کند.

او نیکول را در بسیاری از رویدادهای هنری و فانتزی همراهی کرده است. به نظر می رسد نیکول رابطه صمیمانه ای با خواهرزاده دلپذیر خود دارد و او را به چندین نمایش بزرگ فیلم و مراسم اهدای جوایز برده است. نیکول برای اولین نمایش درام جنایی خود Destroyer در سال 2019 ، در حالی که لوسیا در کنار او بود ، روی فرش قرمز سیدنی قدم زد.

  

عکس نیکول کنار همسر فعلی و خواهر زاده اش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی