ستون

اخبار، انتقاد، سیاسی، ادبیات، شعر و داستان، خاطرات و دلتنگیها

ستون

اخبار، انتقاد، سیاسی، ادبیات، شعر و داستان، خاطرات و دلتنگیها

مشخصات بلاگ
دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

حمایت زودهنگام ایلان ماسک از ران دیسانتیس

پنجشنبه, ۲۶ خرداد ۱۴۰۱، ۱۲:۵۳ ب.ظ

ایلان ماسک حمایت احتمالی خود را از ران دیسانتیس جمهوری خواه در انتخابات 2024 ابراز می کند Business Insider گزارش می دهد که ایلان ماسک در توییتر گفته است که احتمالاً از ران دیسانتیس فرماندار فلوریدا در انتخابات ریاست جمهوری 2024 حمایت خواهد کرد. در اوایل 15 ژوئن، ماسک توییت کرد که هنوز "تب دی" (تصمیم گیری نشده است) که آیا او از یک جمهوری خواه برای ریاست جمهوری حمایت می کند یا نه. وقتی از ماسک پرسیده شد که به چه کسی متمایل شده است، ماسک به سادگی گفت: «DeSantis». وی افزود که در حالی که از اندرو یانگ دموکرات در انتخابات 2020 حمایت می کرد، معتقد است که دسانتیس "شانس بیشتری برای برنده شدن" در رقابت آتی دارد.

در ایران زمان انتخابات ریاست جمهوری هر وقت از کسی علت تمایلش به کاندیدائی پرسجو می کردم می گفت "این کاندیدا شانس بیستری برای برنده شدن دارد" من این استدلال را آنگونه پیش خود حلاجی می کردم که ایرانی ها بازنده ها را دوست دارند اما از برندگان حمایت می کنند و این خصلت منحصر بفرد ما است.

حالا می بینیم در آمریکا و دو سال مانده به انتخابات چنین جریانی راه می افتد(جریان سازی می کنند) تا در افکار عمومی جا بیفتد و فکر برنده بودن دسانتیس در مغز آمریکائیها قرار بگیرد.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی