ستون

اخبار، انتقاد، سیاسی، ادبیات، شعر و داستان، خاطرات و دلتنگیها

ستون

اخبار، انتقاد، سیاسی، ادبیات، شعر و داستان، خاطرات و دلتنگیها

مشخصات بلاگ
دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

۴ مطلب در خرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

🎥دکل مخابراتی که آشیانه ای برای شاهین و جوجه‌هایش شده!

🔸اروجی، مدیر مخابرات منطقه خراسان رضوی در حین بازدید از دکل مخابراتی که قرار بود به دلایل فنی جمع آوری و به مکان دیگری منتقل شود وقتی متوجه شد پرنده ای که احتمالا شاهین است با تکنولوژی هم زیستی کرده و برفراز این دکل آشیانه خود را ساخته و اکنون از جوجه‌های خودش که تازه متولد شده اند و شرایط پرواز را ندارند مراقبت میکند، دستور داد تا مهیا شدن شرایط پرواز تحت هیچ شرایطی این دکل جمع آوری نشود.

ایلان ماسک حمایت احتمالی خود را از ران دیسانتیس جمهوری خواه در انتخابات 2024 ابراز می کند Business Insider گزارش می دهد که ایلان ماسک در توییتر گفته است که احتمالاً از ران دیسانتیس فرماندار فلوریدا در انتخابات ریاست جمهوری 2024 حمایت خواهد کرد. در اوایل 15 ژوئن، ماسک توییت کرد که هنوز "تب دی" (تصمیم گیری نشده است) که آیا او از یک جمهوری خواه برای ریاست جمهوری حمایت می کند یا نه. وقتی از ماسک پرسیده شد که به چه کسی متمایل شده است، ماسک به سادگی گفت: «DeSantis». وی افزود که در حالی که از اندرو یانگ دموکرات در انتخابات 2020 حمایت می کرد، معتقد است که دسانتیس "شانس بیشتری برای برنده شدن" در رقابت آتی دارد.

به گزارش برق نیوز، بر پایه اطلاعات سایت بین‌المللی ناسا دو کشور ایران و لیبی به دلیل دارا بودن انرژی لایزال خورشیدی نیازی به نیروگاه‌های سوخت فسیلی ندارند. بر همین اساس کارشناسان معتقدند با نصب پانل‌های خورشیدی و احداث نیروگاه‌های سولار در کویر لوت علاوه بر تولید برق پاک مورد نیاز کشور، می‌توان این برق را به کشور‌های همسایه هم صادر کرد.

افسانه ی ابدی هالیوود
مرلین مونرو ۳۶ ساله بود که به شیوه ای مرموز و مشکوک درگذشت. این اتفاق در ۴ اوت ۱۹۶۲ رخ داد. اگر او زندگی می کرد، در حال حاضر در اواسط دهه نود زندگی خودش بود. رمز و راز های زندگی این ستاره را در عکس های زیر ببینید.