ستون

اخبار، انتقاد، سیاسی، ادبیات، شعر و داستان، خاطرات و دلتنگیها

ستون

اخبار، انتقاد، سیاسی، ادبیات، شعر و داستان، خاطرات و دلتنگیها

مشخصات بلاگ
دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

نیکولاس کیج 57 ساله در تاریخ 16 فوریه در لاس وگاس با دوست دخترش ریکو شیباتا 26 ساله ازدواج کرد. این پنجمین ازدواج این بازیگر است. کیج در بیانیه ای به USA Today گفت: "این درست است و ما بسیار خوشحالیم."شیباتا همچنین نام خانوادگی شوهر جدید خود را بر اساس مجوز ازدواج درایالت نوادا گرفته است که در آن نام وی را ریکو کیج قرار داده است. او چهار سال از پسر 30 ساله نیکلاس، وستون کوپولا کیج کوچکتر است.

کیج در برنامه رادیویی Q104.3 خود به مارک کوپولا گفت ، این زوج در ماه آگوست با یک تماس ویدیویی نامزد کردند ، زیرا آنها به دلیل شیوع ویروس کرونا از هم جدا بودند. کیج سپس برای او یک حلقه نامزدی با الماس سیاه ارسال کرد.

کیج در این برنامه گفت: "او نیویورک را ترک کرد و به کیوتو ژاپن برگشت و من به نوادا برگشتم و شش ماه است که او را ندیده ام." "ما واقعاً با هم خوشحالیم و از اینکه آن زمان را با هم می گذرانیم واقعاً هیجان زده هستیم ، بنابراین سرانجام فقط گفتم:" ببین ، می خواهم با تو ازدواج کنم "و در همان تماس نامزد شدیم."

عروسی کیج با شیباتا نشانگر ازدواج پنجم او است. وی پیش از این بین سالهای 1995 و 2001 با بازیگر زن پاتریشیا آرکت و سپس از سال 2002 تا 2004 با لیزا ماری پریسلی ازدواج کرده بود. یکی از نزدیکان کیج به USA Today گفت ، همسر سابق او آلیس کیم ، که یک پسر 15 ساله بنام کال-ال را با نیکولاس مشترک است ، در این مراسم حضور داشت زیرا این دو هنوز دوستان خوبی هستند.

ازدواج چهارم کیج در سال 2019 دوام چندانی نداشت و پایان ناخوشایندی برایش داشت. او چهار روز پس از ازدواج با Erika Koike از هم جدا شدند و اریکا از او به دادگاه شکایت کرد.

عکس نیکولاس و اریکا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی